Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

Review: Mascara που έχω δοκιμάσει τους τελευταίους μήνες!

Γειά σας κορίτσια! Ελπίζω να είστε όλες πολύ καλά :) Σκέφτηκα να γράψω ένα post σχετικά με τις μάσκαρα που έχω δοκιμάσει τους τελευταίους μήνες και να σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη γι αυτές!

Οι αγαπημένες μου...

Maybelline The Falsies Black Drama

Τι να πρωτοπώ γι αυτή τη μάσκαρα! Όπως σας είπα και στα αγαπημένα μου του Οκτωβρίου (http://www.youtube.com/watch?v=6zZSjXE-xQI), στις δικές μου κοντές και ίσιες βλεφαρίδες έκανε θαύματα! Έδωσε όγκο, μήκος και απίστευτη καμπύλη που διαρκεί ώρες ατελείωτες, απλά την αγαπώ! Φυσικά οπωσδήποτε θα την ξανααγοράσω και τη συστήνω αν θέλετε ένα δραματικό look στις βλεφαρίδες σας.






Radiant Magna Lash

Επίσης μία πάρα πολύ καλή μάσκαρα που δίνει όγκο, μήκος και καμπύλη για πολλές ώρες! Με ενθουσίασε το ότι "ανοίγει" το βλέμμα μου και κάνει τις βλεφαρίδες εντυπωσιακές. Αυτό που δε με βόλεψε ιδιαίτερα είναι το βουρτσάκι της, είναι αρκετά χοντρό και μουντζουρωνόμουν αρκετά εύκολα όμως εννοείται πως θα τη σύστηνα, με λίγη προσοχή στην εφαρμογή της για το λόγο που σας είπα. Θα την ξανααγόραζα και αυτήν!







Η καλή...

Maybelline Colossal Smoky Eyes

Άλλη μια μάσκαρα που δίνει όγκο, καμπύλη και μήκος στις βλεφαρίδες μου. (Μόνο τέτοιες προτιμώ συνήθως, δεν κρύβονται οι αδυναμίες :P ) Όταν την είχα αγοράσει μου άρεσε πολύ κι ακόμα τη θεωρώ καλή, απλά αν είχα να διαλέξω ανάμεσα σε αυτήν και τη Black Drama, που αγόρασα μετά, θα διάλεγα τη δεύτερη γιατί δίνει ακόμα περισσότερο όγκο και εντυπωσιακό αποτέλεσμα.




Οι κακές...

Εssence 2 in 1 volume mascara

Δυστυχώς ενώ είχα ακούσει κάποια θετικά σχόλια, σε μένα αυτή η μάσκαρα ήταν απογοητευτική. Κολλούσε πάρα πολύ τις βλεφαρίδες μου, χωρίς όμως να δίνει όγκο ή μήκος και αν ήθελα να βάλω και δεύτερη στρώση, απλώς τις κολλούσε ακόμα πιο πολύ!
Άλλο ένα αρνητικό της ήταν ότι με δυσκόλεψε πολύ στο ντεμακιγιάζ, επομένως δεν συνέχισα να τη χρησιμοποιώ.




Lovie volume mascara (απόχρωση violet)

Άλλη μια μάσκαρα που δεν μου άρεσε καθόλου μα καθόλου. Ενώ λέει πως δίνει χρώμα και όγκο, έδωσε λίγο χρώμα αλλά όγκο ούτε στο ελάχιστο. Αν έδινε έστω και λίγο μήκος ή όγκο ίσως τη φορούσα για πρωινό μακιγιάζ, αλλά αφού δεν το κάνει, την έχω αφήσει στην άκρη.




Αυτά είχα να σας πω για τις μάσκαρα που έχω δοκιμάσει το τελευταίο διάστημα και φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη. Αν έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές γράψτε μου στα σχόλια τη γνώμη σας ή αν έχετε να μου προτείνετε κάποια άλλη θα χαρώ πολύ! :)

Mέχρι το επόμενο post, πολλά φιλιά σε όλες σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου