Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Review: La Roche Posay - Effaclar Mat

Γειά σας! 
Αυτό είναι το πρώτο μου post στο blog κι αποφάσισα να σας μιλήσω για μια ενυδατική κρέμα που τελείωσα πρόσφατα κι έχω ολοκληρωμένη άποψη γι αυτήν!

Η Effaclar Mat είναι στη σειρά Effaclar της La Roche Posay, η οποία προορίζεται για λιπαρά δέρματα  με τάση ακμής, είναι φυσικά κατάλληλη και για ευαίσθητα δέρματα  και εγγυάται πως δίνει ματ αποτέλεσμα στο πρόσωπο και παράλληλα βοηθά στη σύσφιξη των πόρων, ενώ είναι και ιδανική βάση για το μακιγιάζ.
Έτσι λοιπόν αποφάσισα να την αγοράσω, καθώς έχοντας δέρμα μικτό με εντονη λιπαρότητα στη ζώνη Τ και ακμή, πάντα αναζητώ προϊόντα που δίνουν ματ αποτέλεσμα, ελέγχουν τη λιπαρότητα και παράλληλα προορίζονται για δέρματα με ευαισθησία.


Θετικά

- Δίνει όντως ματ αποτέλεσμα! Με μεγάλη μου χαρά  διαπίστωσα με χαρά πως μετά την εφαρμογή της το πρόσωπό μου, το οποίο έχει έντονη λιπαρότητα, ήταν ματ. Αυτό όντως έκανε την κρέμα ιδανική βάση για το μακιγιάζ.

Αρνητικά

- Δεν παρατήρησα κάποια διαφορά στους πόρους του προσώπου μου.
Έχω αρκετούς πόρους στο μέτωπο και δίπλα από τη μύτη, στα μάγουλα, και η συγκεκριμένη ενυδατική δεν έκανε δουλεια ως προς αυτό.
- Θα την προτιμούσα σίγουρα περισσότερο ενυδατική. Δεν ένιωθα πως το πρόσωπο μου ήταν πολύ καλά ενυδατωμένο όσο την χρησιμοποιούσα, ήθελα κάτι παραπάνω.

Συμπερασματικά, είναι μια ενυδατική κρέμα που πιστεύω πως λειτουργεί κυρίως ως primer, μια ιδανική βάση για το make up σας, που θα κρατήσει το δέρμα ματ για αρκετές ώρες.
Δε θα την ξανααγόραζα πάντως για την ενυδάτωση του προσώπου μου, οπωσδήποτε χρειάζομαι ένα πιο ενυδατικό προϊόν!

Φυσικά αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, ενδεχομένως σε κάποια από εσάς να έδινε άλλη εντύπωση και να άρεσε περισσότερο. 

Θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλιά σας! Μέχρι το επόμενο post να είστε όλες καλά, 
πολλά φιλιά! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου