Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Προϊόντα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό!!!

Γεια σε όλες κορίτσια και χρόνια πολλά στις εορτάζουσες!!! Ξέρω ότι έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω και σας ζητώ συγγνώμη για την απουσία μου, αλλά θα επανορθώσω! Βιντεάκια δεν είμαι σε θέση να κάνω αυτή τη στιγμή, λόγω μιας θεραπείας που ακολουθώ για την ακμή η οποία έχει κάνει το πρόσωπό μου να ξεφλουδίζει... (%$#@&%) Παρ' όλα αυτά, θα τα λέμε συχνά μέσα από το blog εδώ και τη σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/evabeautyandthelist!!!


Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω κάποια προϊόντα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό! 
Ας ξεκινήσουμε.... με περιποίηση!


1) AcquaPrecis για κανονικό-μικτό δέρμα, Uriage

Αυτή την ενυδατική μου τη σύστησε ο δερματολόγος, από τότε που ξεκίνησα τη θεραπεία που σας είπα για την ακμή. Eίναι ένα ενυδατικό λεπτόρρευστο gel cream που λέει πως προσφέρει ενυδάτωση και αναζωογόνηση, δεν προκαλεί λιπαρότητα, αντίθετα μειώνει τη γυαλάδα, δημιουργεί ένα προστατευτικό φιλμ-ασπίδα για τη ρύπανση από το περιβάλλον και είναι υποαλλεργικό. 

Είμαι ευχαριστημένη από το προϊόν αυτό, το χρησιμοποιώ εδώ και δύο μήνες περίπου και όντως αφήνει πολύ δροσερή αίσθηση στο δέρμα, δεν προσφέρει λιπαρότητα, δεν είδα να μειώνει ιδιαίτερα τη γυαλάδα βέβαια κιόλας, αλλά σε αυτή τη φάση δε με πειράζει ιδιαίτερα. Ίσως θα ήθελα να είναι λίγο περισσότερο ενυδατική, καθώς όπως είπα και πιο πάνω το πρόσωπό μου ξεφλουδίζει και είναι αρκετά ξηρό σε κάποια σημεία, συνολικά όμως είμαι ευχαριστημένη κι αυτή η δροσιά που προσφέρει είναι αρκετά ανακουφιστική!
Θα σας το πρότεινα να το δοκιμάσετε αν το δέρμα σας είναι κανονικό-μικτό κι αν δεν έχετε ιδιαίτερη ξηρότητα για να θέλετε κάτι παραπάνω σε ενυδάτωση.






2) Apaisac Dermo-Nettoyant, Biorga

Ένα γαλάκτωμα καθαρισμού που επίσης μου σύστησε ο δερματολόγος. Είναι για δέρματα  ευαίσθητα και ξηρά, που έχουν υποστεί θεραπευτική αγωγή. Δεν περιέχει σαπούνι και συντηρητικά και λέει πως είναι πολύ απαλό και αφαιρεί το make up σε πρόσωπο και μάτια.

Είναι πραγματικά πολύ απαλό, εγώ το χρησιμοποιούσα είτε πλένοντας το πρόσωπό μου με αυτό είτε βάζοντας μια ποσότητα σε ένα βαμβάκι, περνώντας το σε όλο μου το πρόσωπο. Δε χρησιμοποιούσα make up για να σας πω αν είναι αποτελεσματικό στο ντεμακιγιάζ, στα μάτια πάντως που το δοκίμασα δεν είδα να κάνει ιδιαίτερη δουλειά συν το ότι όταν έμπαινε λίγο στα μάτια με έτσουζε αρκετά.
Θεωρώ πως είναι ένα προϊόν που καλό είναι να εφαρμόζουμε μόνο στο πρόσωπο, λοιπόν, καθαρίζει καλά αν και όπως σας είπα δεν το έχω δοκιμάσει για να αφαιρέσω κάποιο foundation.





3) Bio Oil

Ένα λαδάκι το οποίο περιέχει PurCellin Oil, Rosemary Oil, βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε, λάδι καλέντουλας, λάδι λεβάντας, χαμομηλέλαιο. Προσφέρει ενυδάτωση, βελτίωση στην όψη των ουλών, των ραγάδων, βοηθά στην ομοιομορφία της επιδερμίδας και δρα κατά της γήρανσης του δέρματος. 
Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και στο σώμα και στο πρόσωπο, με συχνότητα δύο φορές τη μέρα.
Το χρησιμοποιώ εδώ και μέρες, όπως σας είπα και στη σελίδα στο Facebook, οπότε θα σας ενημερώσω σύντομα για τα αποτελέσματα του, μιας και ακόμα είναι νωρίς. Αυτό που μπορώ να πω προς το παρόν είναι πως χρειάζεται λίγη ποσότητα, απορροφάται γρήγορα και αφήνει μια ωραία αίσθηση!








Και λίγα προϊόντα μακιγιάζ... Μπορεί να μη χρησιμοποιώ foundation ή πούδρα λόγω της φαρμακευτικής αγωγής, αλλά κάποια άλλα προϊόντα τα τιμώ δεόντως!

4) Extreme black eyeliner, Erre Due

Φοβερό eyeliner! Είναι σε μορφή στυλό που το κάνει πολύ εύχρηστο, έχει έντονο μαύρο χρώμα και διαρκεί πολλές ώρες. Φεύγει μόνο όταν κάνω το ντεμακιγιάζ μου και δε μουτζουρώνει ούτε στο ελάχιστο ως τότε. Σας το προτείνω 100% να το δοκιμάσετε!




5) Color Tattoo στις αποχρώσεις Pink Gold και Infinite White, Maybelline

Αγαπημένες κρεμώδεις σκιές με πολύ έντονη απόδοση χρώματος και απίστευτη διάρκεια! Και τα δύο χρώματα μου αρέσουν πολύ, το ένα ροζ shimmery και το άλλο λευκό-περλέ επίσης shimmery. Δίνουν λαμψη στα μάτια, απλώνονται εύκολα και μένουν ώωωωρες στα βλέφαρα, κάτι δύσκολο στα δικά μου που είναι πολύ λιπαρά. Κυκλοφορούν και σε άλλες αποχρώσεις, αλλά αυτές οι δύο με κέρδισαν με το που τις είδα. 






6) I love stage eyeshadow base, Essence

Μία βάση σκιών για τα μάτια που μου αρέσει πολύ. Όταν δε χρησιμοποιώ τις Color Tattoo, αλλά σκιές που δεν είναι τόσο σταθερές, το συγκεκριμένο primer τις κάνει να διαρκούν πολλές ώρες και να μη σχηματίζεται αυτή η αντιαισθητική γραμμή στο βλέφαρο. Είναι πολύ οικονομικό προϊόν και σίγουρα αξίζει μια δοκιμή!







Αυτά είχα να σας πω για σήμερα! Περιμένω να μου πείτε τη γνώμη σας, αν έχετε δοκιμάσει τα προϊόντα αυτά και ποια χρησιμοποιείτε εσείς αυτό τον καιρό!
Πολλά φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου